Biwak - informacje dodatkowe

Drukuj PDF

Spotykamy się w piątek (25.03) pod SP 139 o godz. 17.00.
Odbiór dzieci we własnym zakresie o godz. 13.00 spod SP 37 przy ul. Szpitalnej 9/11.

Lista rzeczy, które należy zabrać na biwak:
- pisemna zgoda rodziców na wyjazd dziecka na biwak
- legitymacja szkolna
- pełne umundurowanie (mundur, pas zuchowy), jeśli zuch nie posiada,
czarna gładka koszulka bez nadruków oraz chusta Gromady
- śpiwór 
- karimata
- buty na przebranie (najlepiej tenisówki) do chodzenia po szkole
- obowiązkowo: płaszcz przeciwdeszczowy lub parasol
- ciepła bluza
- bielizna i skarpetki na dwa dni
- dres/pidżama do spania
- palstikowy kubek, menażka (lub plastikowa miseczka) sztućcy nie bierzemy
- przybory do mycia (szczoteczka, pasta, mydło), mały ręcznik
- na występie przebrani będziemy za Piratów, podaję stronę internetową z ciekawymi pomysłami
dotyczącymi własnoręcznej charakteryzacji. Wyjątek: Szabelki, każde dziecko otrzyma od Nas na występie.

http://zrobtosam.zabawkowicz.pl/article/1784,proste-pomysly-dla-majsterkowiczow-dotyczace-piratow.html

Jeżeli dziecko przyjmuje jakieś leki, prosimy o przekazanie ich przed wyjazdem 
do druhny wraz z informacją kiedy i w jakich ilościach powinny być podawane. 
Nie zabieramy telefonów komórkowych, odtwarzaczy muzyki (nie bierzemy za nie odpowiedzialności).
Możliwość porozmawiania przez kontakt na jeden z numerów:
502 789 800 (drużynowa)
722 343 005 (przyboczna)

 

Nocowanie 25 Gz Zgłoszenia

Na nocowanie, które odbędzie się w terminie 14/15 marca zgłosiły się następujące osoby:

1. Paweł Cyrulewski
2. Aniela Firkowska
3. Oliwia Rawecka
4. Julia Rawecka
5. Zbyszek Jarzębski
6. Marysia Kowalska
7. Marta Urbaniak
8. Natalka Bielawska
9. Kacper Woliński
10. Malwina Dylak
11. Wiktoria Smulik
12. Natalia Kowalewska

Widzimy się już jutro o godz. 18.00. Nie możemy się już doczekać, do zobaczenia!

 

Festiwal Piosenki Bzzzyk i biwak Namiestnictwa

Drukuj PDF

Serdecznie zachęcamy  też do uczestnictwa w tegorocznym Festiwalu Piosenki Harcerskiej „Bzzzyk 2014”.
Będzie on połączony z Biwakiem dla Gromad Namiestnictwa Zuchowego o tematyce Aktorskiej. Odbędzie się
w dniach 28-30 marca 2014 (piątek, sobota, niedziela). Zapowiada się mnóstwo atrakcji. Planowane jest
spotkanie z aktorem teatru „Arlekin”, przedstawienie kukiełkowe oraz prezentacja kukiełek i rekwizytów,
gra terenowa, zwiedzanie Muzeum Kinematografii oraz oczywiście występy sceniczne, które odbędą się
w Domu Kultury „Ariadna” przy ul. Niciarnianej 1/3. Zuchy miały będą możliwość zdobycia sprawności zuchowej „Aktor”.
Odbędzie się on w SP nr 37, która mieści się przy ul. Szpitalnej. Koszt biwaku to 45 zł (w cenie jest pełne wyżywienie,
w tym ciepły obiad z cateringu, bilety wstępu, wynajem szkoły, wynajem sali koncertowej, nagrody dla zwycięzców,
bilet grupowy, emblematy sprawności oraz materiały programowe).
Zgłoszenia telefoniczne i esemesowe przyjmujemy do 17.03 oraz po zbiórce 17.03, a wpłaty po zbiórce gromady 17.03.
Listę rzeczy, które dzieci powinny ze sobą zabrać przedstawię w przyszłym tygodniu na zbiórce.

 

Festiwal Piosenki „Bzzzyk” to coroczna impreza organizowana przez Hufiec ZHP Łódź Widzew 
dla wszystkich gromad i drużyn w nim działających. Prócz naszej Gromady wystąpią również 
na scenie zuchy z innych gromad oraz harcerze. Podczas najbliższych zbiórek szlifować
będziemy wybrane przez Nas piosenki oraz mini układ choreograficzny, którym olśnimy
nasze 'jury’. Nie możemy się już doczekać ;)!

 

Nocowanie 25 Gz

Drukuj PDF

Co? Nocowanie 25 Gromady Zuchowej "Czaromadzy"
Kiedy? 14/15 marca 2014
Gdzie? Budynek Hufca ZHP Łódź Widzew, al. Piłsudskiego 159
Zapraszamy wszystkie zuchy do spędzenia razem trochę więcej czasu, niż 1,5h zbiórki. Przygotowaliśmy dla Was
dużo nowych gier i zabaw, planujemy mnóstwo atrakcji. Wieczorny seans bajek w śpiworach, gra w podchody w
pobliskim Parku Widzewskim, a na kolacje samodzielne przygotowywanie przepysznych Hot- Dogów.
Co trzeba ze sobą zabrać?
*plastikowe przybory do jedzenia (talerzyk i kubek) sztućcy nie bierzemy!

*mydełko do twarzy, mały ręcznik, pasta i szczoteczka do zębów
*jedna ciepła bluza i grube skarpety
*pidżamka lub dres wygodny do spania
*śpiworek + mała poduszka (ewentualnie)
*świeża bielizna i koszulka na dzień następny
*chusta gromady (mundurów nie bierzemy!)
Spotykamy się na miejscu (dojazd we własnym zakresie) o godz. 18.00 w piątek 14.03.
Koszt nocowania to 10zł. O odbiór dzieci prosimy w sobotę 15.03 o godz. 11.00.
Za wszystkie przedmioty typu: telefony, tablety, mp3 itp. nie odpowiadamy! Radzimy po prostu nie brać :)

Telefon kontaktowy do kadry w razie pytań:

Druhna drużynowa: 502 789 800

 

Pierwsza zbiórka w Nowym Roku

Po długim Świątecznym wyczekiwaniu spotkamy się znów na zbiórce,
która odbędzie się w poniedziałek (13.01) jak zawsze w godz. 16 - 17.30.
Serdecznie wszystkich zapraszamy, przewidujemy dużo dobrej zabawy. 
Do zobaczenia!

Mocno stęskniona Kadra 25Gz

 

Świąteczna akcja zarobkowa

Tegoroczna Świąteczna Akcja Zarobkowa okazała się wielkim sukcesem!
Udało nam się uzbierać kwotę w wysokości 90zł95gr :) serdecznie dziękujemy za wszystkie datki,
dzięki którym będziemy mogli zakupić potrzebne do harcówki rzeczy. 

Życzymy Wesołych Świąt oraz pomyślnego roku 2014. 

Kadra 25Gz

 

Zuchowe Andrzejki

Co? Zuchowe Andrzejki
Gdzie? W Hufcu mieszczącym się przy ul. Piłsudskiego 159
Kiedy? 29.11.2013 (piątek) godz. 17:00-19:30
Koszt? 3zł od osoby

Czeka Nas mnóstwo atrakcji! Ciasteczka z wróżbą, przelewanie wosku, przepowiadanie przyszłości, zabawy integracyjne.
Każde dziecko powinno mieć ze sobą czarodziejskie przebranie (rozstrzygnięty zostanie konkurs na najlepsze przebranie
tego wieczoru, a zwycięzca otrzyma nagrodę)

Spotykamy się w piątek o godz. 16.30 pod podstawówką.
Dzieci powinny mieć ze sobą bilet ulgowy za 1,20zł lub migawkę oraz koniecznie czarodziejskie przebranie.
Odbiór osobisty z Hufca o godz. 19.30. 

LISTA ZGŁOSZONYCH OSÓB:
1. Mara Urbaniak
2. Łucja Biechońska 
3. Dominika Dobieś
4. Mateusz Chmielewski
5. Szymon Walczewski
6. Piotrek Domaniuk
7. Julia Czerska
8. Julia Rawecka
9. Oliwia Rawecka
10. Jagoda 
11. Pola Kędziak
12. Ania Dylewska
13. Aniela Firkowska
14. Natalka Bielawska
15. Maja Dylewska
16. Ola Chabros
17. Marysia Kowalska
18. Wikoria Grządek
19. Maja Piwowarska
20. Zbyszek Jarzębski

W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt telefoniczny pod numerem: 502 789 800

 

Do zobaczenia :)



 

Impreza Namiestnictwa 'Wszędobylski"

Szanowni Państwo,

9 listopada nasza gromada weźmie udział w zuchowej grze miejskiej zorganizowanej przez hufiec.
Zaplanowano wiele atrakcji. W czasie całodniowej imprezy zuchy odwiedzą salę zabaw dla dzieci,
basen, wezmą udział w warsztatach w bibliotece, oraz lekcji pierwszej pomocy.
Zuchy zdobędą sprawność wszędobylskiego.

Koszt udziału w grze to 25 zł. Cena uwzględnia: bilety wstępu, bilety mpk, obiad,
emblemat sprawności oraz pamiątkowy znaczek. :)

Lista zgłoszonych dzieci:
1. Natalka Bielawska 25,-
2. Aniela Firkowska 25,-
3. Pola Kędziak 25,-
4. Łucja Biechońska 25,-
5. Natalia Krajewska 25,-
6. Zbyszek Jarzębski 25,-
7. Nadia Mazur 25,-
8. Julia Czerska 25,-
9. Marysia Suruło 25,-
10. Julia Pospiszył
----------------------------
11. Martyna Woźniak
12. Wiktoria Szulc
13. Agata Drożdż

Czuwaj!

 

 

Pierwsza zbiórka oraz rajd Tour de Kalonka

Zapraszamy serdecznie na pierwsza w tym roku szkolnym zbiórkę Gromady,
która odbędzie się w poniedziałek (30.09) o godz. 16.00 w harcówce.

Informujemy również o zbliżającym się rajdzie Tour de Kalonka, 
w którym razem z zuchami chcielibyśmy wziąć udział.
Kiedy? 5 października (sobota)
Koszt? 12zł

Pod szkołą podstawowa spotykamy się o godz. 9 rano, w sobotę.
Jest to rajd pieszy, a nie rowerowy jak poprzednio informowałam,
przepraszam więc za moje niedopatrzenie. ;) Przewidywany powrót na godz. 16.

Wpłat dokonujemy w najbliższy poniedziałek (po zbiórce),
zgłoszenia przyjmuję sms'owo oraz telefonicznie do poniedziałku włącznie.

 

Podsumowanie Święta Chorągwi

Serdecznie gratuluje zuchom:
1. Natalii Krajewskiej
2. Natalii Bielawskiej
3. Julii Pospiszył
4. Julii Łąpieś
5. Julii Raweckiej
6. Oliwii Raweckiej
7. Nadii Mazur
8. Anieli Firkowskiej
9. Julii Czerskiej
10. Magdzie Bożyk
11. Łucji Biecońskiej

Zdobycia zespołowej sprawności filmowca
oraz indywidualnej recytatora :)

Wspólnie podążaliśmy śladami filmowej Łodzi, spacerowaliśmy słynna Aleją Gwiazd na ul. Piotrkowskiej,
zwiedziliśmy Muzeum Kinematografii, wystawę muzyczną, która odbywała się  w Porcie Łódź,
zbudowaliśmy własną kamerę oraz nagraliśmy spot reklamowy zachęcający do wstąpienia
w szeregi naszej Gromady. 
Podczas Festynu "Kuźnia Sukcesu" uczyliśmy się podstawowych kroków Capoeiry (sztuk walki połączonej
z tańcem), dzielnie wchodziliśmy na ściankę wspinaczkowa, słuchaliśmy bajek i wierszy czytanych przez
stowarzyszenie Latające Babcie. Na każdej z odwiedzonych  placówek zdobywaliśmy po jednej literze,
tak by utworzyć napis SUKCES. Do informacji; zdobyliśmy fantastyczne plakietki z tego festynu,
które przekaże do rąk własnych na pierwszej zbiórce jego uczestnikom. 

Jeszcze raz serdecznie wszystkim gratuluję i zamieszczam kilka zdjęć, więcej już wkrótce ;)

 

Święto Chorągwi 2013

Drukuj PDF

Serdecznie zapraszam wszystkie zuchy na fantastyczny biwak Gromady
połączony z pobytem na tegorocznym Święcie Chorągwi. :)

Co? Święto Chorągwi Łódzkiej 2013
Kiedy? 13 - 15.09
Gdzie? W Parku na Zdrowiu 
Za ile? 35zł (w cenie pełne wyżywienie, nocleg, transport oraz materiały programowe)
Co Nas czeka?
Czeka Nas mnóstwo atrakcji m.in. kino polowe pod gołym niebem, ciekawe warsztaty dotyczące
historii miasta oraz znanych osób których tutaj żyły, zwiady terenowe po okolicach parku,
teatr zuchowy na scenie, pożyteczne prace oraz zabawy tematyczne.
Zuch podczas każdej gry
zdobędzie sprawność zespołową i będzie miał możliwość zdobycia sprawności indywidualnej.
Każda gra zostanie podsumowana podczas wieczornych zajęć w formie uroczystego kominka.

Zgłoszone osoby:
1. Lidka Krysiak
2. Nadia Mazur
3. Łucja Biechońska
4. Aniela Firkowska
5. Julia Czerska
6. Magda Bożyk
7. Julia Rawecka
8. Oliwia Rawecka
9. Kuba Boryczka
10. Wiktor Kasiński
11. Natalka Bielawska
12. Julia Pospiszył


Lista rzeczy, które należy zabrać:
-
pełne umundurowanie (mundur, pas zuchowy)
lub jeśli zuch nie posiada, czarna gładka koszulka bez nadruków
- śpiwór i karimata
- zapas bielizny i skarpetek na dwa dni
- 2 koszulki z krótkim i długim rękawem
- ciepła bluza na chłodne wieczory
- para długich i krótkich spodenek
- czapka na głowę dla ochrony przed słońcem
-
buty na przebranie (najlepiej tenisówki) do chodzenia po szkole
- dres lub pidżamka + mała poduszka do snu
- plastikowy kubek, menażka (lub plastikowa miseczka) sztućcy nie bierzemy!
- przybory do mycia (szczoteczka, pasta, mydło, mały ręcznik, szczotka do włosów)

Jeżeli dziecko przyjmuje jakieś leki, prosimy o przekazanie ich przed wyjazdem 
do druhny wraz z informacją kiedy i w jakich ilościach powinny być podawane.
Nie zabieramy telefonów komórkowych, odtwarzaczy muzyki (nie bierzemy za nie odpowiedzialności).

 

WYJŚCIE DO KINDERPLANETY

Drukuj PDF

Z przyczyn niezależnych od nas musimy przełożyć wyjście do KINDERPLANETY na piątek.

Spotykamy się 11:30 przed wejściem do Szkoły Podstawowej nr 139.
Bierzemy ze sobą LEGITYMACJĘ, 2 bilety godzinne i koszulkę na przebranie.
W sali zabaw jesteśmy od 13-15.
Powrót pod szkołę planowany ok 16.

Kadra 25GZ

 

Zbiórka na kolonie

Drukuj PDF

Spotykamy się 06.07.2013r. o godz. 21:30 na dworcu Łódź-Kaliska.

Do zobaczenia

Kadra 25GZ :)

Telefony kontaktowe do kadry:
Urszula Arendt- komendantka naszej koloni: 503839108, 690028510
Martyna Woźniak: 502789800
Angelika Szelągowska: 792202099
Małgorzata Arendt: 515072917
Agata Drożdż: 722343005

 

Lista rzeczy na kolonię

Drukuj PDF

  • Mundur (w tym spódniczka, spodenki, pierścień do chusty, chusta, pas i getry)
  • Długie spodnie tylko do  munduru (z ciemnego dżinsu, lub czarne, ale bez dodatków i ozdób)
  • prowiant na drogę – dobre kanapki; z sałatą, pomidorem, które dziecko zje chętnie i nie będzie trzeba ich wyrzucać. Nie dawajmy chipsów i ciastek, które zawsze rozsypują się w pociągu. Ograniczmy się do batonów, lizaków, czy żelek. Picie nie powinno być gazowane! Dodatkowo pakujemy chusteczki zwykłe oraz nawilżane
  • Legitymacja szkolna
  • Śpiwór, poduszka, ciepła piżama, ew. przytulanka
  • Plastikowa miska, plastikowy talerzyk  i plastikowy kubek, łyżka, łyżeczka, nóż, widelec
  • Spray na komary i kleszcze
  • karimata (do siedzenia na dworze)
  • latarka + zapasowe baterie
  • długa przeciwdeszczowa peleryna
  • 14 x para majtek i skarpetek
  • kostium kąpielowy (2 sztuki)
  • czapka, chustka lub kapelusz na głowę
  • krem do opalania
  • bluzki/podkoszulki z krótkim rękawem (ok. 10 szt.)
  • nie dawajmy ciężkiego swetra, lepiej dać trzy lekkie bluzy, w tym jedna bardzo ciepła
  • spodnie długie (min. 4 pary, nie licząc tych tylko do munduru)
  • spodnie krótkie (min. 4 pary)
  • spódniczek i sukienek nie polecamy
  • kalosze, sandałki, klapki (pod prysznic), dwie pary półbutów
  • nitka i igła
  • przybory do mycia: mydło, pasta do zębów, szczoteczka do zębów, grzebień/szczotka, szampon  (w KOSMETYCZCE)
  • ręcznik (2 szt.) + kąpielowy
  • proszek do prania
  • mały plecak (do używania przy dalszych wyjściach w celu zabrania butelki z napojem, bluzy lub okrycia przeciwdeszczowego)
  • kartkę z dokładnym adresem domu (będziemy pisać listy  )
  • pieniądze – polecamy min. 100zł, a najwięcej 150 zł (w banknotach 10 i 20zł)
  • zegarek na rękę
  • stroje na „dyskotekę”
  • pomarańczowa koszulka

 

 


Strona 2 z 12